GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Kattints a kérdésre, és megkapod a választ!
MILYEN FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK VANNAK A HELYSZÍNEN?
A Plázs Siófok területén lehetőséged van készpénzes és bankkártás fizetésre is.
HOL TUDOK JEGYET VÁSÁROLNI A PLÁZS SIÓFOK RENDEZVÉNYEIRE?
A www.oneticket.hu oldalon, valamint a országszerte a Oneticket jegyértékesítési pontokon, melyről pontos listát itt: https://oneticket.hu/ertekesitesi-pontok találsz.
Ezek mellett rendezvénynapokon a Plázs Siófok jegypénztárában 16:00-tól.
HÁNY ÉVES KORTÓL KELL JEGYET VENNI, VAN GYEREKKEDVEZMÉNY?
A Plázs rendezvényeire 10 éves kor alatt a belépés ingyenes (természetesen nagykorú kíséretében), 10 éves kor felett külön gyerek, illetve diákjegy a rendezvények esetében nincsen.
MENNYIBE KERÜL A KONCERT/BULIJEGY?
A koncertjegyeket változó áron kínáljuk, általában minél korábban vásárolsz, annál olcsóbb.
A KONCERT/BULIJEGY ÁTRUHÁZHATÓ?
Igen, a megvásárolt belépőjegyed átruházható még abban az esetben is, ha vásárláskor adtál meg nevet, ami feltüntetésre került rajta.
LEHET SZÉP KÁRTYÁVAL VAGY BÁRMILYEN MÁS UTALVÁNNYAL FIZETNI?
SZÉP kártyás jegyvásárlásra a helyszínen és online sajnos nincs lehetőséged, viszont néhány Budapesti OneTicket jegyirodában fizethetsz OTP és a K&H SZÉP kártyával is.
Ezekről a jegyértékesítési pontokról bővebb infót itt https://oneticket.hu/ertekesitesi-pontok találsz.
VISSZAVÁLTHATOM-E A MÁR MEGVÁSÁROLT JEGYEMET?
A megvásárolt jegyeket nem áll módunkban visszaváltani!
Visszaváltásra kizárólag rendezvény elmaradása/új időpontra helyezése esetén van lehetőség.
A fölöslegessé vált jegyed értékesítésére a https://www.ticketswap.hu rendszerét ajánljuk, ami biztonságos, kényelmes!
AZ ONLINE VÁSÁROLT JEGYEKKEL KAPCSOLATBAN KIHEZ LEHET FORDULNI?
Amennyiben problémád adódik az online vásárlás során, elsősorban a Oneticket kollégái tudnak neked segíteni, akiket az info@oneticket.hu email címen érsz el, vagy felmerülő kérdésedre a választ lehet, hogy megtalálod itt: https://oneticket.hu/gyik
LEHET JEGYET FOGLALNI?
Sajnos nem. Rendezvénynapokon általában van lehetőség helyszíni jegyvásárlásra, de érdemes minél előbb beszerezni a belépődet és biztosra menni!
ONLINE JEGYVÁSÁRLÁST KÖVETŐEN NEM KAPTAM MEG A MEGVÁSÁROLT JEGYEIMET. MI A TEENDŐ?
Első lépésként, nézd meg az e-mail fiókod SPAM mappáját és/vagy a Promóciós mappában is. Ha nem találod a beérkezettek között, kérjük, fordulj a Oneticket ügyfélszolgálatához e-mailben: info@oneticket.hu
KI KELL NYOMTATNI AZ ONLINE VÁSÁROLT JEGYET?
A belépőjegyet nem kötelező kinyomtatni, telefonról is el tudjuk fogadni; az fontos, hogy a QR-kód jól látható legyen.
VAN KARSZALAG? HOL KELL BEVÁLTANI A JEGYEM?
Ez rendezvényenként eltérő lehet, de általában attól függ, hogy kell-e karszalagra váltanod a jegyet, hogy milyen típusú jegyet vásároltál.
Ha küzdőtérre szóló jegyed van a jegyedet általában nem váltjuk karszalagra, csak beolvassuk a rajta található QR kódot. Ezek a jegyek egyszeri belépésre jogosítanak!
Ha vip jegyed van: keresd a vip sort a bejáratnál és váltsd karszalagra az előzőleg kapott vouchered.
ÉTELT/ITALT BEHOZHATOK MAGAMMAL A RENDEZVÉNYEKRE?
Nem, de számos vendéglátóegység kínálatából tudsz válogatni a helyszínen.
ROSSZ IDŐ ESETÉN ELMARAD A KONCERT?
Nem, a koncerteket rossz idő esetén is megtartjuk! Az időjárásra hivatkozva nem áll módunkba jegyet visszaváltani.
Csak szélsőséges időjárási körülmények között halasztunk el/mondunk le koncertet. A jegyek visszaváltására is csak ebben az esetben van lehetőség.
HOL TUDOK AUTÓVAL PARKOLNI?
Sajnos saját parkolónk nincsen, de a Plázstól nem messze található több nagy parkoló is.
ELVESZÍTETTEM VALAMIT NÁLATOK, HOL TUDOK ÉRDEKLŐDNI?
A hello@plazssiofok.hu email címen.
VAN CSOMAGMEGŐRZŐ/RUHATÁR?
Igen van.
KUTYÁT, MÁS HÁZIÁLLATOT BEVIHETEK?
A Siófoki Nagystrand és ezáltal a Plázs területére kutyák és egyéb háziállatok állatok nem hozhatók be!