GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Kattints a kérdésre, és megkapod a választ!

MILYEN FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK VANNAK A HELYSZÍNEN?

A Plázs Siófok területén lehetőséged van készpénzes és bankkártás fizetésre is.

HOL TUDOK JEGYET VÁSÁROLNI A PLÁZS SIÓFOK RENDEZVÉNYEIRE?

A www.oneticket.hu oldalon, valamint a országszerte a Oneticket jegyértékesítési pontokon, melyről pontos listát itt: https://oneticket.hu/ertekesitesi-pontok találsz.

Ezek mellett rendezvénynapokon a Plázs Siófok jegypénztárában 16:00-tól.

HÁNY ÉVES KORTÓL KELL JEGYET VENNI, VAN GYEREKKEDVEZMÉNY?

A Plázs rendezvényeire 10 éves kor alatt a belépés ingyenes (természetesen nagykorú kíséretében), 10 éves kor felett külön gyerek, illetve diákjegy a rendezvények esetében nincsen.

MENNYIBE KERÜL A KONCERT/BULIJEGY?

A koncertjegyeket változó áron kínáljuk, általában minél korábban vásárolsz, annál olcsóbb.

A KONCERT/BULIJEGY ÁTRUHÁZHATÓ?

Igen, a megvásárolt belépőjegyed átruházható még abban az esetben is, ha vásárláskor adtál meg nevet, ami feltüntetésre került rajta.

LEHET SZÉP KÁRTYÁVAL VAGY BÁRMILYEN MÁS UTALVÁNNYAL FIZETNI?

SZÉP kártyás jegyvásárlásra a helyszínen és online sajnos nincs lehetőséged, viszont néhány Budapesti OneTicket jegyirodában fizethetsz OTP és a K&H SZÉP kártyával is.

 

Ezekről a jegyértékesítési pontokról bővebb infót itt https://oneticket.hu/ertekesitesi-pontok találsz.

VISSZAVÁLTHATOM-E A MÁR MEGVÁSÁROLT JEGYEMET?

A megvásárolt jegyeket nem áll módunkban visszaváltani!
Visszaváltásra kizárólag rendezvény elmaradása/új időpontra helyezése esetén van lehetőség.

A fölöslegessé vált jegyed értékesítésére a https://www.ticketswap.hu rendszerét ajánljuk, ami biztonságos, kényelmes!

AZ ONLINE VÁSÁROLT JEGYEKKEL KAPCSOLATBAN KIHEZ LEHET FORDULNI?

Amennyiben problémád adódik az online vásárlás során, elsősorban a Oneticket kollégái tudnak neked segíteni, akiket az info@oneticket.hu email címen érsz el, vagy felmerülő kérdésedre a választ lehet, hogy megtalálod itt: https://oneticket.hu/gyik

LEHET JEGYET FOGLALNI?

Sajnos nem. Rendezvénynapokon általában van lehetőség helyszíni jegyvásárlásra, de érdemes minél előbb beszerezni a belépődet és biztosra menni!

ONLINE JEGYVÁSÁRLÁST KÖVETŐEN NEM KAPTAM MEG A MEGVÁSÁROLT JEGYEIMET. MI A TEENDŐ?

Első lépésként, nézd meg az e-mail fiókod SPAM mappáját és/vagy a Promóciós mappában is. Ha nem találod a beérkezettek között, kérjük, fordulj a Oneticket ügyfélszolgálatához e-mailben: info@oneticket.hu

KI KELL NYOMTATNI AZ ONLINE VÁSÁROLT JEGYET?

A belépőjegyet nem kötelező kinyomtatni, telefonról is el tudjuk fogadni; az fontos, hogy a QR-kód jól látható legyen.

VAN KARSZALAG? HOL KELL BEVÁLTANI A JEGYEM?

Ez rendezvényenként eltérő lehet, de általában attól függ, hogy kell-e karszalagra váltanod a jegyet, hogy milyen típusú jegyet vásároltál.

Ha küzdőtérre szóló jegyed van a jegyedet általában nem váltjuk karszalagra, csak beolvassuk a rajta található QR kódot. Ezek a jegyek egyszeri belépésre jogosítanak!

Ha vip jegyed van: keresd a vip sort a bejáratnál és váltsd karszalagra az előzőleg kapott vouchered.

ÉTELT/ITALT BEHOZHATOK MAGAMMAL A RENDEZVÉNYEKRE?

Nem, de számos vendéglátóegység kínálatából tudsz válogatni a helyszínen.

ROSSZ IDŐ ESETÉN ELMARAD A KONCERT?

Nem, a koncerteket rossz idő esetén is megtartjuk! Az időjárásra hivatkozva nem áll módunkba jegyet visszaváltani.

Csak szélsőséges időjárási körülmények között halasztunk el/mondunk le koncertet. A jegyek visszaváltására is csak ebben az esetben van lehetőség.

HOL TUDOK AUTÓVAL PARKOLNI?

Sajnos saját parkolónk nincsen, de a Plázstól nem messze található több nagy parkoló is.

ELVESZÍTETTEM VALAMIT NÁLATOK, HOL TUDOK ÉRDEKLŐDNI?

hello@plazssiofok.hu email címen.

VAN CSOMAGMEGŐRZŐ/RUHATÁR?

Igen van.

KUTYÁT, MÁS HÁZIÁLLATOT BEVIHETEK?

A Siófoki Nagystrand és ezáltal a Plázs területére kutyák és egyéb háziállatok állatok nem hozhatók be!